marți, 21 martie 2017

Cu toții avem nevoie de iubire

   Cu toții am cunoscut în viața asta o persoană cu care ne-am înțeles ca și când am fi știut-o de o veșnicie. Oameni cu care avem atât de multe lucruri în comun și pe care decoperim că îi cunoaștem atât de bine, ca și cum au trăit tot timpul alături de noi.  
   Câteodată ne sunt apropiați, alteori sunt străinii pe care îi cunoaștem din întâmplare, însă să nu există nimic întâmplător, totul se întâmplă cu un scop.
   Iar din fiecare lucru și de la fiecare persoană ne este dat să învățăm ceva. Și probabil cea mai de preț lecție care ne este dată să o învățăm în viață este iubirea.                      
   Cum cu totii am iubit sau am fost iubiți de cineva, fie că este vorba de dragostea față de părinții,  bunicii, frații, prietenii sau iubiți, ne putem da seama că dragostea pe care ne-o purtăm reciproc ne umple sufletele cu energia necesară pentru a putea merge înainte zi de zi.
   De aceea iubirea este cea mai de preț comoară a noastră, de care trebuie să ne îngrijim în fiecare clipă, dar pe care nu trebuie să o ascundem undeva înăuntrul nostru, ci să o dăruim tuturor celor care au nevoie de ea.
   Și să nu uităm un lucru, cu toții avem nevoie de iubire, indiferent că suntem tinerii sau bătrâni, și indiferent dacă suntem cunoscuții de o viață sau străinii care se intălnesc pentru prima dată.
   Fiindcă cu toții avem nevoie de iubire ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu